mot - dom stora gula byggnaderna

slänger även upp två bilder från igår, en outfit-bild & en bild från cupen med linda igår.
våra bröder spelar då i samma lag alltsååå, så det va cup & linda och jag stod i kiosken hela dagen ungefär.

liten gårdagens outfit dådåå.

linda i kiosken. från början stog vi i under ett stort partytält, men det blåste till så det flög iväg och gick sönder.
tycker synd om våra kunder som fick massa stålpinnar, tältdelar osv på sig.
men kul va det, haha.
nu ska jag snart dratta till skolan och sätta mig så jag kan vänta på linnéa, ett plus i kanten till mig som skrev linnea med såndär pinne över, första gången någonsin!!!!!!! jippikajaj boys and girls.haha
synd bara att hon inte kommer vilja äta mer donkenkäk med mig nu med tanke på att dom kollar på "my supersize meal" eller vafan den nu heter.
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0