jag vill dö.

jappjapp igår va jag sjuk, eller "sjuk"
fick skitont i magen innan träningen med linnea i torsdags, sen höll det i sig och även tills igår. kul att man eventuellt har inflammation i magen, KUL. jag har inte ätit sen i förrgår. bara vindruvor & druckit flera miljoner liter vatten.
och det tar 10 dagar innan det går över helt?! kommer komma till skolan i bara skinn & ben, kul.
känner mig skakis. men kissar två gånger i timmen, vad gör man inte iksom?
dricker jag inte torkar jag ut och hamnar på sjukan med dropp. & det vill jag ju VERKLIGEN.
aja, ska trycka i mig en panodil och dra mig innåt stan vid 11 tiden typ.
sen får vi se vart & hur min dag slutar.
rebecca är i stockholm, när hon kommer hem ska ja tvinga henne till att blogga JÄVLIGT mycket.. haha.

nu orkar jag inte detta mer. PUSSSSSSSSSSSSS
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0