jag är INTE på lyset. JAG LOVAR

jag lever - trotts att jag kallsvettades som en gris i stan av magont.
jajaaaaaaaa, först va vi i stan. jag och sara alltså. tvingade henne att köpa, två baslinnen, ett par tights, en kofta, mat, milkshake , mascara & en tandborste .. bra köp! hehe
sen åkte vi to the mode house.
när vi skulle ta bussen hem orkade vi inte vänta. så vi gick istället :) HAHA.
stannade o tog dendär milkshaken på donken och traskade vidare till tandborsts-fabriken.
maxi alltså.. fanns hur många som helst. så om ni behöver en ny tandborste - GÅ DIT!!
sen gick vi till mig, typ vid ica. sen till bussen. jappjapp. träffade albin and his friend på bussfan.
när dom klev av började två fyllon ragga på oss i smyg.......... så vi hoppade av bussen.
dom fick nog ingen trevlig kväll trotts allt, stackars bondläppar!




jag har funderat på en sak.. när man är släkt brukar man va lika.
är jag och sara lika? NEPPS NEPPS NEPPS. tror jag och min far är impoterade från nått turkland.
därav mitt blonda hår o blåa ögon =) TJARRÅ

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0