your a love killer.

morsning korsning,
vi är vakna. fast vi va skittrötta igår så vi somnade rätt tidigt faktiskt.
men vi bestämmde oss iallafall för att åka till ica i lök-kläderna , typ shorts med målarfärg på, fula tshirtar o omatchande strumpor o skitäckliga. toppen bra! köpte oss en varsin ben & jerrys och en vitamin well,
sen satte vi oss framför tvn hela kvällen , duschade och gick och la oss. sen om man säger såhär, hade vi lite lagom roligt i sängen. tolka det inte fel! utan vi skrattade bara allmänt mycket tills naser ringde o störde. hihi
men nu har ja börjat fixa mig lite grannaaaaa. & sen ska vi käka lite mat som linneas mamma åker o köper åt oss. vi är så jävla lata asså.. BK! woho, för er som inte vet vad det är - burger king ;) till frukost också . perfekt! haha
dagens planer ser ut ungefär såhär.. tänkte ta en sväng på marknaden o kika lite.
sen ska vi även dra oss mot fredrikskans & kolla lite fotboll. det är ju calmar nyckelcup nu sååå.
sen ikväll får vi se om jag åker hem eller om ja stannar här tills imorgon.
inatt kommer iallafall rebecca bajskorv hem! har saknat henne för mycket nu :( men imorgon ses vi iallafall.
tumme upp 100 gånger om typ! :D
idag ser jag ut såhär iallafall
tshirt med tryck från gina, lindas höga shorts som jag MÅSTE lämna tillbaka nu (a) haha, förlåt gumman!
ett flätat skärp från gina
cyckelbyxor i spetts från new yorker.
till det blir det även lite ringar, armband & gladiatorskorna!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0