seg dag

hej bloggen!
vaknade vid kvart över 12 av att vi fick gäster.. toppen :)
duschade & ringde rebecca för att kolla om hon kan hjälpa mig att färga håret.
så hon kommer lite senare idag .
men innan det ska hon med sin pappa upp i den jätte stora lyftkranen som står vid sjukhuset ,
att hon vågar?!
så hon lovade lite bilder där uppifrån :)

förresten fick jag ju min iphone igår, en som va helt sönder..toppen bra!
så det är inte ens säkert på att jag får en ny eftersom företaget som skickade den vägrar ta tillbaka den o skicka en hel.
så nu är det bara att hålla tummarna för att jag får en ny!

statistiken stiger, fortsätt kolla bloggen varje dag! :D

/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0